• 11-09-2023, 22:36:36
    #10
    R10.NET'in Bence En İyisi
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    m2 16gb mac var hocam. Hiç hoşuma gitmedi satıcam. Alışkanlığımı değiştiremedim bir türlü
    Ne kadar zamandır kullanmıyorsunuz
  • 12-09-2023, 00:09:14
    #11
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar zamandır kullanmıyorsunuz
    sadece 2 kez kullandım hocam o derece sarmıyor
  • 12-09-2023, 08:37:42
    #12
    R10.NET'in Bence En İyisi
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece 2 kez kullandım hocam o derece sarmıyor
    1 ay kadar sürekli kullanırsanız alışırsınız. Daha sonra windows kullanmak istemezsiniz. Banada öyle oldu
  • 12-09-2023, 12:37:29
    #13
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam sirf ekrani için bunu alirdim ozellikler ayni zaten 15.6" bi tik kucuk gibi mumkunse 17,3" alın degilse 16.1" de iş gorur

    https://www.n11.com/urun/hp-victus-16-r0052nt-7p6l8ea-i5-13500h-16-gb-512-gb-ssd-rtx4050-161-dos-dizustu-bilgisayar-40021283?magaza=gpnteknoloji
    ,

    Hocam ilk verdiğim linktekini almıştım, sonra siz bunu atınca iptal edip, Hp Victus'u aldık. Hem daha ucuz hem ekranı büyük hem de daha güçlüydü. Teşekkür ederim güzel öneriniz için.
  • 12-09-2023, 12:50:03
    #14
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ,

    Hocam ilk verdiğim linktekini almıştım, sonra siz bunu atınca iptal edip, Hp Victus'u aldık. Hem daha ucuz hem ekranı büyük hem de daha güçlüydü. Teşekkür ederim güzel öneriniz için.
    rica ederim hayırlı olsun hocam zaten stok bitmiş güzel fiyata almışsınız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
  • 12-09-2023, 13:21:28
    #15
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim hayırlı olsun hocam zaten stok bitmiş güzel fiyata almışsınız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
    Evet hocam tekrar teşekkürler stoklar bitmiş