t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece 2 kez kullandım hocam o derece sarmıyor
1 ay kadar sürekli kullanırsanız alışırsınız. Daha sonra windows kullanmak istemezsiniz. Banada öyle oldu