t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m2 16gb mac var hocam. Hiç hoşuma gitmedi satıcam. Alışkanlığımı değiştiremedim bir türlü
Ne kadar zamandır kullanmıyorsunuz