• 10-09-2023, 15:58:40
    #1
    PayPal + Wise + Revolut
    Merhaba son zamanlar da katıldığım davetler de para takılmıyor. Gelinin üzerine sadece altın döviz takıcak olanların takıları var dı onun haricinde hepsi kutuya atılıyor bu durum da Türkiyenin en büyük parası 200 TL oldugunu düşünürsek orta derece yakınlık seviyesi birinin düğününe gidince 200 TL mi takıyorsunuz yada altarnatif olarak 2 yada 3 adet 200 TL mi takıyorsunuz 200 takmaya utanıyorum altın takacak kadar da yakın görmüyorum 😂 arada kalıyorum
  • 10-09-2023, 16:00:19
    #2
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    geri dönüşü olacak kişilere genelde ülkemizde altın takarlar ben düğün yaparken de altın gelsin diye....
  • 10-09-2023, 16:01:27
    #3
    PayPal + Wise + Revolut
    WhiteMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geri dönüşü olacak kişilere genelde ülkemizde altın takarlar ben düğün yaparken de altın gelsin diye....
    Buna benzer düşünce ile altın taktığım kişiler den 200 TL dönüş oldu 😂
  • 10-09-2023, 16:01:46
    #4
    Bunun düşük halini takın çok gözükür

    https://www.youtube.com/watch?v=exxl...Ym95dW5sdWs%3D
  • 10-09-2023, 16:02:55
    #5
    PayPal + Wise + Revolut
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun düşük halini takın çok gözükür

    https://www.youtube.com/watch?v=exxl...Ym95dW5sdWs%3D
    Bu görgüsüzlük seviyesi 😂
  • 10-09-2023, 16:03:03
    #6
    Genel de yurtdışında'yım ama türkiye de olduğum zaman 3 bira parası kafi oluyor 😅
  • 10-09-2023, 16:06:57
    #7
    İsmen tanıdığımız birinden davet geliyorsa hayırlı olsun diyoruz ve gitmiyoruz.
    Arkadaş ortamıyla gitmek gerekiyorsa gidiyoruz takı zamanı sigaraya çıkıyoruz.
    Çok yakın değilsek ama altın takmaya da gönlümüz el vermiyorsa 1 gram altın takıyoruz. (Plastik bir kapta veriyorlar Cumhuriyet altınından havalı duruyor )
    Yakınsak çeyrek takıyoruz.
    Çok samimiysek yarım takıyoruz.
    Aileden çok sevilen biriyse ve altın borcu varsa tam Cumhuriyet altını takıyoruz.

    Henüz tam taktığımız olmadı. Maksimum yarıma geldik hâlâ da borcu duruyor şükür. Para çok takmıyoruz ama geçenlerde 2 tane 100'lük takmıştık. 2 kere iğneleyince havalı oluyor: tekten iyidir
  • 10-09-2023, 16:12:32
    #8
    Eğer çok yakın değilse para, geri dönüşü olacak kişilere daha fazla takıyoruz.
    Günümüzde çeyreğe çeyrek götürmek bana mantıklı gelmiyor, gram altın daha uygun bunun için. Onun dışında tanımadığım çok yakınım olmayanlara da yemek parası 300-400 lira takıp geliyorum.
  • 10-09-2023, 16:15:49
    #9
    PayPal + Wise + Revolut
    emseryuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer çok yakın değilse para, geri dönüşü olacak kişilere daha fazla takıyoruz.
    Günümüzde çeyreğe çeyrek götürmek bana mantıklı gelmiyor, gram altın daha uygun bunun için. Onun dışında tanımadığım çok yakınım olmayanlara da yemek parası 300-400 lira takıp geliyorum.
    Evet bu biraz daha mantıklı gibi sanki gram yada 400 TL