Eğer çok yakın değilse para, geri dönüşü olacak kişilere daha fazla takıyoruz.
Günümüzde çeyreğe çeyrek götürmek bana mantıklı gelmiyor, gram altın daha uygun bunun için. Onun dışında tanımadığım çok yakınım olmayanlara da yemek parası 300-400 lira takıp geliyorum.
Evet bu biraz daha mantıklı gibi sanki gram yada 400 TL