İsmen tanıdığımız birinden davet geliyorsa hayırlı olsun diyoruz ve gitmiyoruz.
Arkadaş ortamıyla gitmek gerekiyorsa gidiyoruz takı zamanı sigaraya çıkıyoruz.
Çok yakın değilsek ama altın takmaya da gönlümüz el vermiyorsa 1 gram altın takıyoruz. (Plastik bir kapta veriyorlar Cumhuriyet altınından havalı duruyor )
Yakınsak çeyrek takıyoruz.
Çok samimiysek yarım takıyoruz.
Aileden çok sevilen biriyse ve altın borcu varsa tam Cumhuriyet altını takıyoruz.

Henüz tam taktığımız olmadı. Maksimum yarıma geldik hâlâ da borcu duruyor şükür. Para çok takmıyoruz ama geçenlerde 2 tane 100'lük takmıştık. 2 kere iğneleyince havalı oluyor: tekten iyidir