Merhaba son zamanlar da katıldığım davetler de para takılmıyor. Gelinin üzerine sadece altın döviz takıcak olanların takıları var dı onun haricinde hepsi kutuya atılıyor bu durum da Türkiyenin en büyük parası 200 TL oldugunu düşünürsek orta derece yakınlık seviyesi birinin düğününe gidince 200 TL mi takıyorsunuz yada altarnatif olarak 2 yada 3 adet 200 TL mi takıyorsunuz 200 takmaya utanıyorum altın takacak kadar da yakın görmüyorum 😂 arada kalıyorum