Hayırlı geceler
Çalıştığım firmada ekran durduk yere bıos ekranına düştü dokunmatik ekran ve eski sürüm olduğundan dolayı ne yaptıysam düzelmiyor büyük ihtimalle diski arızalıdır diye düşünüyorum ne yapabilirim
Hayırlı geceler
Çalıştığım firmada ekran durduk yere bıos ekranına düştü dokunmatik ekran ve eski sürüm olduğundan dolayı ne yaptıysam düzelmiyor büyük ihtimalle diski arızalıdır diye düşünüyorum ne yapabilirim
Hocam konudan bağımsız, fotodaki makine nedir merak ettim gerçekten