• 10-09-2023, 02:20:39
    #1
    Hayırlı geceler
    Çalıştığım firmada ekran durduk yere bıos ekranına düştü dokunmatik ekran ve eski sürüm olduğundan dolayı ne yaptıysam düzelmiyor büyük ihtimalle diski arızalıdır diye düşünüyorum ne yapabilirim

  • 10-09-2023, 02:23:36
    #2
    Kapatip açtığında biosami düşüyor boot menusunden hardiski 1.ci sıraya alip save exit demeniz gerekiyor
  • 10-09-2023, 02:24:39
    #3
    Jeansp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapatip açtığında biosami düşüyor boot menusunden hardiski 1.ci sıraya alip save exit demeniz gerekiyor
    kapatıp açtığımda yine aynısı oluyor
  • 10-09-2023, 02:26:30
    #4
    Klavye bagla boot kismina gel hdd varsa 1. Sıraya al f10 y ile kaydet eger hdd yoksa büyük ihtimalle hdd bozulmuştur.
  • 10-09-2023, 02:27:01
    #5
    Boot menusunde hardiske bak görünüyormü
  • 10-09-2023, 02:28:33
    #6
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı geceler
    Çalıştığım firmada ekran durduk yere bıos ekranına düştü dokunmatik ekran ve eski sürüm olduğundan dolayı ne yaptıysam düzelmiyor büyük ihtimalle diski arızalıdır diye düşünüyorum ne yapabilirim
    Hocam konudan bağımsız, fotodaki makine nedir merak ettim gerçekten
  • 10-09-2023, 03:03:11
    #7
    Jeansp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boot menusunde hardiske bak görünüyormü
    görünmüyor hocam
  • 10-09-2023, 03:03:49
    #8
    MakeRKereM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konudan bağımsız, fotodaki makine nedir merak ettim gerçekten
    stringer makinesi (güneş paneli üretimi)