Hayırlı geceler
Çalıştığım firmada ekran durduk yere bıos ekranına düştü dokunmatik ekran ve eski sürüm olduğundan dolayı ne yaptıysam düzelmiyor büyük ihtimalle diski arızalıdır diye düşünüyorum ne yapabilirim