Jeansp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapatip açtığında biosami düşüyor boot menusunden hardiski 1.ci sıraya alip save exit demeniz gerekiyor
kapatıp açtığımda yine aynısı oluyor