• 07-09-2023, 13:10:44
    #10
    Halka arz al hocam en az 2x yaparsın
    Çerçeve içinde olanlar halka arz. + Bugun 2 hissede taban gitti
  • 07-09-2023, 13:11:12
    #11
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 tane 1 milyon kazanma garantili 100 liralık e-book alıp bunların bilgilerini ultra mega e-book olarak birleştirip 100 liradan yüzlerce kişiye satın.
    ahahahahaahs 1 milyon kazanma garantili ama 100₺
  • 07-09-2023, 13:14:20
    #12
    H.burada Bozum İşlemleri
    R10da bu tarz konuların açılmasını sevmiyorum çünkü yorumlar hep reklamla doluyor. Birazdan devesini diken fiyatına satanlar gelir. Aylık XXX.XXX kazanç sağlıyor adam 100 tlye satıyor böyle bir mantık mı var Allah aşkına ?
  • 07-09-2023, 13:21:49
    #13
    Kurumsal PLUS
    Smm panellerden etkileşim al-satı yapabilirsin uygunsmm.net olarak yardımcı olabiliriz
  • 07-09-2023, 13:21:53
    #14
    Yeni bir baslik acmaya gerek kalmasin o zaman buradaki ustalarima da sorayim. 25-30 Bin isletilebilecek bir tutar var elimde, minimal risk duzleminde bana da tavsiyeleriniz varsa alabilirim.
  • 07-09-2023, 13:25:38
    #15
    Bence kendine yatırım yap. Yani en basitinden wordpress site kurmayı bilmiyorsan mesela bunu öğren. Basit site arayan insanlar oluyor. Sen de forumda bu sitelerden insanlara kurabilirsin. Dilersen sana bir site kurup nasıl yapıldığını anlatıp, içine içerik de girebilirsen belki tanıtım yazısı da satıp para kazanabilecegin tarz bir eğitim verebilirim. Geçmişte bana da böyle yardımcı olanlar olmuştu. Bugünkü bilgi birikimimin büyük çoğunluğunu o zamana borçluyum. Belki senin de işine yarar. Bu paralara site bile kurulmuyor ama yardımcı olacagım.
  • 07-09-2023, 13:39:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi firmalar hocam
    Mesela DOAS, FROTO, EREGLI (yillar sonra ilk defa bu sene temettü vermedi yatirimlardan dolayi), ENERJSA, ALGYO, INDES vs...

    YTD
  • 07-09-2023, 13:40:22
    #17
    Ben olsam harcardım
  • 07-09-2023, 14:09:55
    #18
    Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela DOAS, FROTO, EREGLI (yillar sonra ilk defa bu sene temettü vermedi yatirimlardan dolayi), ENERJSA, ALGYO, INDES vs...

    YTD
    Teşekkürler hocam.
    Peki normal x bir bankanın hisse al bölümünden hisse alınca mı bu para geliyor hesabımıza.
    dönemleri belli mi atıyorum her yıl agustos ayı. yada aylıkmı geliyor