Mesela DOAS, FROTO, EREGLI (yillar sonra ilk defa bu sene temettü vermedi yatirimlardan dolayi), ENERJSA, ALGYO, INDES vs...
YTD
Teşekkürler hocam.
Peki normal x bir bankanın hisse al bölümünden hisse alınca mı bu para geliyor hesabımıza.
dönemleri belli mi atıyorum her yıl agustos ayı. yada aylıkmı geliyor