R10da bu tarz konuların açılmasını sevmiyorum çünkü yorumlar hep reklamla doluyor. Birazdan devesini diken fiyatına satanlar gelir. Aylık XXX.XXX kazanç sağlıyor adam 100 tlye satıyor böyle bir mantık mı var Allah aşkına ?