• 06-09-2023, 19:31:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yani bugün tarkimde 2 gün arz oldu günde 2 3 saat arz oldu 2 lot düşmüş giderek düşmeye başladı lotlar. Hani dışarıdan alanları anladım da bu katılıma da uygun değildi. Nasıl oldu da bu kadar kişi girdi ? Böyle giderse 1/2 felan lot da düşer sanırım yani herkes her şeye giriyor sanırım. Ebebekteki durum dışarıdan girdiler onu az çok anlıyorum banka üstünden de bankalarda da alt taban vardı mesela ziraat 1000 altı attırmıyordu hani o 1000 de 2 3 saatte yansıyor yani 200 300 le giren insanlar 1000 TL mi attı.
    Durumu tam çözemedim. Sizce böyle olmasının ana nedeni nedir ?
  • 06-09-2023, 19:33:08
    #2
    https://www.youtube.com/watch?v=wQ5tulof6YQ

    Anlık TR
    • AnaBayin
    • Netlack
    AnaBayin ve Netlack bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 06-09-2023, 19:33:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar gelmiyor hocam artık 😅
  • 06-09-2023, 19:34:23
    #4
    120 Teklif verdim 5 geldi
  • 06-09-2023, 19:34:23
    #5
    Hocam, lot düştüğü falan yok. halka arz talep yaptıysan bekle acele etme
  • 06-09-2023, 19:34:40
    #6
    Şuanda halka arz baya popüler ve kazandırıyor. Çoğu kişi beleş para gözüyle baktığı için kaçırmaz diye düşünüyorum.
  • 06-09-2023, 19:34:58
    #7
    Bugün yapılan yeni açıklamalara göre halka arzlar artacak, katılımcıların artması için de çalışmalar yapılacakmış. Para tl olarak kalsın diye borsaya yönlendirme sağlanıyor. Uzun vadede faydası olması için bence minimim 10-20 bin tl borsa hissesine sahip olmayan hesaplar halka arza katılamamalı.
  • 06-09-2023, 19:36:38
    #8
    zenginler nasıl zengin olcek. herkes halka arz alıyor. işi bilenler ellerini ovuşturuyor. ne para vurcaz diye.
  • 06-09-2023, 19:36:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, lot düştüğü falan yok. halka arz talep yaptıysan bekle acele etme
    Lot sayısı düştü hocam 15 20 oluyordu 3 4 hafta öncesi şimdi 2 3 4 5 oluyor.