Merhaba,
B sınıfı ehliyetim var motor almak istiyorum bu modeli önerdiler 50cc olduğundan dolayı motor yokuş yukarı sıkıntı yaşar mı birde ilk motorum olucak başlangıç olarak ideal mi parçaları bulunur mu kullanan kişilerden tavsiye bekliyorum teşekkür ederim
Arora Cappucino 50cc kullanan var mı?
5
●128
- 06-09-2023, 11:37:08Kuba trendy xc50 öneririm neden dersen
80 cc yaptırdıgın zaman kullanımı daha rahattır minnak bir motordur aralardan derelerden onunla çok iyi kaçarsın
onu 2 yıl aralıksız kullandım 200 kg ya kadar motor banamaısın demiyor 2 kişi olsa bile tırmanıyor heryeri - 06-09-2023, 11:38:11Parçalarını bulursun arora'nın en çok tutulan modeli sorun yaşamazsın.
50CC değilde kit ile 80CC yapıyorlar 80CC yaparsan bayırlarda veya iki kişi binmelerde en azından bayılma yapmaz.
Kilonuz önemli bayırda 20 25 km/h civarı çıkarsınız sorun olmaz.
Başlangıç motoru olarak idealdir B ehliyet için gayet iyi akarı kokarı yok benzinini koy rutin bakımlarını yaptır tertemiz bin gez.
Uzun yol yapmak istiyorsan , tek marş 100 150 KM gibi sabırlı olman gerekir. - 06-09-2023, 12:53:240 almayı düşünüyorum fakat ilanlara baktığımda 2.el 80cc 70 den başlıyor bayilerde ne kadar ve alırken üstüne neler ekliyolarElipveres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2023, 13:16:09Geçsinler onu hocam. detayları dm'den yazdım sana.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

