1,5 AY önce aldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Al keyfine bak, diğer motorlar gibi zorlanmıyor, 2 kişi rahat gezersin. Dikkat etmen nokta şu fabrikadan 80cc çıkışlı olarak al. 50cc hikaye..