Elipveres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 AY önce aldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Al keyfine bak, diğer motorlar gibi zorlanmıyor, 2 kişi rahat gezersin. Dikkat etmen nokta şu fabrikadan 80cc çıkışlı olarak al. 50cc hikaye..

0 almayı düşünüyorum fakat ilanlara baktığımda 2.el 80cc 70 den başlıyor bayilerde ne kadar ve alırken üstüne neler ekliyolar