• 06-09-2023, 10:29:06
    #1
    Bu son sorum artık daha da sormayacağım 😅
    Bursada deniz anasız yosunsuz bir deniz var mı yakn zamanda gittiğiniz bir yer olabilir teşekkürler
  • 06-09-2023, 10:30:30
    #2
    beni etiketleyin bilen varsa
  • 06-09-2023, 10:31:31
    #3
    Varsa bende bilmek isterim.
  • 06-09-2023, 10:36:45
    #4
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Ayazma sahili var ( mesudiye-ayazma ) ama merkezden uzak biraz. 65-75km mesafe. Mudanya ya bağlı yine.
  • 06-09-2023, 10:37:44
    #5
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayazma sahili var ( mesudiye-ayazma ) ama merkezden uzak biraz. 65-75km mesafe. Mudanya ya bağlı yine.
    o iskimatten bandırmaya gidilir mi
  • 06-09-2023, 10:38:57
    #6
    tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayazma sahili var ( mesudiye-ayazma ) ama merkezden uzak biraz. 65-75km mesafe. Mudanya ya bağlı yine.
    Temizliği nasıl hocam. Mudanya ve gemlik tarafı kötü diyorlar deniz anası kaynıyor diyorlar
  • 06-09-2023, 10:40:16
    #7
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o iskimatten bandırmaya gidilir mi
    Gidilir karacabeye gidiliyor oradan geçilebilir sanırım karacabeye gittim ama bandırmaya hiç gitmedim.

    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temizliği nasıl hocam. Mudanya ve gemlik tarafı kötü diyorlar deniz anası kaynıyor diyorlar
    Bu yıl temizdi hocam bu yaz hiç deniz anası denk gelmedi.
  • 06-09-2023, 10:43:10
    #8
    Mudanya ya defalarca gittim. Her gidişimde çok söylendim ve üzüldüm. Bu kadar kötü rezalet çalışmayan bir belediye olamaz. Sahilde bir ilçeyi yönetiyorsun, sahil hep inşaat halinde, oraya etkinlik alanları kursan, yürüyüş yolu yapsan, sahili temizlesen, bir kısmını plaj tarzı yapsan her yerden insan dolar oraya, insan dolunca ilçenin ticareti ve ekonomisi gelişir en sonunda ilçen gelişir. Ama yok, hep pislik ve inşaat halinde. Belediyesi de malum partiye ait, gerçekten çok yazık. Mudanya gibi doğası olan bir yer bunların elinde yıllardır harcanıyor, yazık..
  • 06-09-2023, 10:46:51
    #9
    30 yıldır Bursa'da bir defa bile denize girmedim çünkü sahillerini sevmiyorum. Benim tavsiyem denize girmek için sabah erken çıkıp Balıkesir taraflarına gitmeniz yönünde.
    Ek olarak, gidersem olta atmak için gidiyorum, Gemlik merkezden sonrası, Narlı Armutlu vs, Mudanya tarafına göre çok daha temiz ve sakin oluyor. Akıntı genellikle o yönden Mudanya yönüne doğru olduğu için pislik Mudanya tarafında daha çok oluyor.
    Ayrıca Mudanya, Güzelyalı, Altıntaş taraflarında çok fazla suriyeli var, görmek dahi istemiyorum.