DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o iskimatten bandırmaya gidilir mi
Gidilir karacabeye gidiliyor oradan geçilebilir sanırım karacabeye gittim ama bandırmaya hiç gitmedim.

omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temizliği nasıl hocam. Mudanya ve gemlik tarafı kötü diyorlar deniz anası kaynıyor diyorlar
Bu yıl temizdi hocam bu yaz hiç deniz anası denk gelmedi.