30 yıldır Bursa'da bir defa bile denize girmedim çünkü sahillerini sevmiyorum. Benim tavsiyem denize girmek için sabah erken çıkıp Balıkesir taraflarına gitmeniz yönünde.
Ek olarak, gidersem olta atmak için gidiyorum, Gemlik merkezden sonrası, Narlı Armutlu vs, Mudanya tarafına göre çok daha temiz ve sakin oluyor. Akıntı genellikle o yönden Mudanya yönüne doğru olduğu için pislik Mudanya tarafında daha çok oluyor.
Ayrıca Mudanya, Güzelyalı, Altıntaş taraflarında çok fazla suriyeli var, görmek dahi istemiyorum.