Mudanya ya defalarca gittim. Her gidişimde çok söylendim ve üzüldüm. Bu kadar kötü rezalet çalışmayan bir belediye olamaz. Sahilde bir ilçeyi yönetiyorsun, sahil hep inşaat halinde, oraya etkinlik alanları kursan, yürüyüş yolu yapsan, sahili temizlesen, bir kısmını plaj tarzı yapsan her yerden insan dolar oraya, insan dolunca ilçenin ticareti ve ekonomisi gelişir en sonunda ilçen gelişir. Ama yok, hep pislik ve inşaat halinde. Belediyesi de malum partiye ait, gerçekten çok yazık. Mudanya gibi doğası olan bir yer bunların elinde yıllardır harcanıyor, yazık..