• 05-09-2023, 11:19:43
    #1
    Merhabalar

    Bir arkadaşım iş vaadiyle beni dolandırdı ben bunu nereye şikâyet edeceğim.

    Ödemeyi kendi hesabına yaptım 1800₺
    Bildiğim bilgileri çalıştığı yer(memur kendisi) telefon numarası iban hesabı wpden bir kaç yazışma

    Yardım için sagolun şimdiden
  • Kabul Edilen Cevap
    • Evraklarını hazırla konuşma kayıtları dekont kayıtları herşey i güzelce anlaışır şekilde tektek belgele

      hergangi bir adliyeye git müracat savcı var cumhuriyet savcısı oraya git sıra al sana suç duyurusunu yazman için bir a4 verecekler veya sen ücretle a lacaksın olayı baştan sona basit bir şekilde a4 kagıdına yaz tarihi imzayı at
      cumhuriyet savcısına git ve durumu izah et

      BU İŞLEMLERİN HEPSİ ÜCRETSİZ VE DEVLET GÜVENCESİ ALTINDADIR BİLGİN OLSUN
  • 05-09-2023, 11:20:39
    #2
    Polis merkezine gidip şikayet edebilirsiniz
  • 05-09-2023, 11:20:51
    #3
    Önce bir kırtasiyeye'ye git gerekli tüm kanıtları fotokopi çıkart. Ardından adliyeye git ve ifade ver. Hiç dava vs açmadım fakat cidden uzun sürüyor diyorlar fakat sabret.
  • 05-09-2023, 11:21:02
    #4
    Hocam ödemeyi yaparken açıklamasına bir şey yazdınız mı ?

    Veya iş vaadiyle para istediğine dair yazışmalarınız varmı?
  • 05-09-2023, 11:21:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam.
  • 05-09-2023, 11:22:08
    #6
    Kanıtlarla birlikte cumhuriyet savcılığına.
  • 05-09-2023, 11:23:11
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Evraklarını hazırla konuşma kayıtları dekont kayıtları herşey i güzelce anlaışır şekilde tektek belgele

    hergangi bir adliyeye git müracat savcı var cumhuriyet savcısı oraya git sıra al sana suç duyurusunu yazman için bir a4 verecekler veya sen ücretle a lacaksın olayı baştan sona basit bir şekilde a4 kagıdına yaz tarihi imzayı at
    cumhuriyet savcısına git ve durumu izah et

    BU İŞLEMLERİN HEPSİ ÜCRETSİZ VE DEVLET GÜVENCESİ ALTINDADIR BİLGİN OLSUN
  • 05-09-2023, 11:23:45
    #8
    YeniceriResul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ödemeyi yaparken açıklamasına bir şey yazdınız mı ?

    Veya iş vaadiyle para istediğine dair yazışmalarınız varmı?
    Yok açıklama kısmı boş bıraktım,
    Yazışma yokta telefon konuşmasından çıkarsa telefon konuşması saati dk sı var
  • 05-09-2023, 11:27:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yazışma metinleri mail , dekont vesaire ile savcılığa şikayet etmen kafi