• 03-09-2023, 22:17:03
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, aöl geçeceğim tarihi net belli mi instagramdan 11 Eylül diye paylaşmışlar resmî bir açıklama varmı ? Teşekkürler 🙏
  • 03-09-2023, 22:17:45
    #2
    tarih net belli değil. bakanlık açıklamadı henüz https://aol.meb.gov.tr/ sayfasını takipte kalın hafta içi açıklanabilir.
  • 03-09-2023, 22:20:44
    #3
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarih net belli değil. bakanlık açıklamadı henüz https://aol.meb.gov.tr/ sayfasını takipte kalın hafta içi açıklanabilir.
    Peki geçişte zorlaşma olurmu hocam ?
  • 03-09-2023, 22:27:30
    #4
    Bysemo33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki geçişte zorlaşma olurmu hocam ?
    şuan sadece bakan zorlaşacak diye cümle kurdu ama net kesin birşey yok. elini çabuk tut açıklanınca
  • 03-09-2023, 22:28:11
    #5
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan sadece bakan zorlaşacak diye cümle kurdu ama net kesin birşey yok. elini çabuk tut açıklanınca
    Hmm Tmmdır sağolun
  • 03-09-2023, 22:35:52
    #6
    12. sınıfı açıktan okudum bir yılda gerçekten kendimi çok fazla geliştirdim ve bunun için çok mutluyum. Lütfen kendini geliştirmek için çabala, sene sonunda "bu sene de full yattım lan" deme.
  • 03-09-2023, 22:54:15
    #7
    HopeGK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12. sınıfı açıktan okudum bir yılda gerçekten kendimi çok fazla geliştirdim ve bunun için çok mutluyum. Lütfen kendini geliştirmek için çabala, sene sonunda "bu sene de full yattım lan" deme.
    Kendimi geliştireceğim ama inşallah geçebilirim öğrencilere kısıtlama yapılmaması lazım.