Konu
Açık lise kayıt 11 Eylül demi?
03-09-2023, 22:35:52
#6
HopeGK
12. sınıfı açıktan okudum bir yılda gerçekten kendimi çok fazla geliştirdim ve bunun için çok mutluyum. Lütfen kendini geliştirmek için çabala, sene sonunda "bu sene de full yattım lan" deme.