12. sınıfı açıktan okudum bir yılda gerçekten kendimi çok fazla geliştirdim ve bunun için çok mutluyum. Lütfen kendini geliştirmek için çabala, sene sonunda "bu sene de full yattım lan" deme.
Kendimi geliştireceğim ama inşallah geçebilirim öğrencilere kısıtlama yapılmaması lazım.