• 02-09-2023, 10:33:01
    #1
    Wise hesabıma yurtdısından para gelicek, galiba bunu TL çevirip, Türk ibanıma çekemiyorum değil mi arkadaşlar ?

    Eğer öyleyse bozdurmam mı gerekiyor, yüzde kaç ile bozum yapıyorsunuz bilgilendirme sağlar mısınız ?
  • 02-09-2023, 10:35:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İbanınıza Wise hesabından gönderim yapabilir. Hafta içi 1 günde hesabınıza düşer, hafta sonu arasında 2 iş günü içerisinde düşer.
  • 02-09-2023, 10:35:38
    #3
    hocam valla türkiye ikametgah edenlerin tüm hesapları bloke edildi diye biliyorum..
    uption ile yapabilirsiniz..
  • 02-09-2023, 10:38:03
    #4
    Arel02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbanınıza Wise hesabından gönderim yapabilir. Hafta içi 1 günde hesabınıza düşer, hafta sonu arasında 2 iş günü içerisinde düşer.

    Türkiye'ye kalkmadı mı hocam wise dan ibana para çekme ?
  • 02-09-2023, 10:39:47
    #5
    Allahın cezası lanet bir şirkete dönüşmüş durumda, işletme hesabı onayı için yeni kurulmuş limited şirketten 6 aylık gelir bilgisi istiyorlar
  • 02-09-2023, 10:47:36
    #6
    OmerJS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'ye kalkmadı mı hocam wise dan ibana para çekme ?
    ben 2 gün önce yaptım bu işlemi. Sizlerin söylediği bu durumu hiç yaşamadım ve anlamadım da konuyu ben mi yanlış anlıyorum acaba . İşlem tam olarak şöyle değil mi ? Ben Wise hesabımdan sizin iban adresinize gönderim yapacağım ? Eğer işlem bu ise benim söylediğim gibi sorunsuz olarak yapabilirsiniz.
  • 02-09-2023, 11:37:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Arel02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İbanınıza Wise hesabından gönderim yapabilir. Hafta içi 1 günde hesabınıza düşer, hafta sonu arasında 2 iş günü içerisinde düşer.
    Sizin dediğiniz yurtdışı için geçerli. Türkiye için malesef bloke oldu wise.
  • 02-09-2023, 11:38:08
    #8
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin dediğiniz yurtdışı için geçerli. Türkiye için malesef bloke oldu wise.
    Peki hocam yurtdısından wise hesabımıza para geldiğinde, baskasının wise'ı na atıp komisyonla bozdurabiliriz değil mi ?
  • 02-09-2023, 11:46:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    OmerJS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam yurtdısından wise hesabımıza para geldiğinde, baskasının wise'ı na atıp komisyonla bozdurabiliriz değil mi ?
    Geçen ticket attım wiseye, siz yurtdışında ikamet ettiğiniz için sadece Türkiye'ye döviz gönderemez, TL gönderebilirsiniz diye cevap geldi. Ayrıca siz tr den her para cinsini alabilirsiniz dediler. Tr dekilerde size wise TL ibani aracılığıyla değil, başka banka ibani ile TL gönderebilir sizin wise TR hesabınıza dediler.

    Kolay gelsin.