OmerJS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'ye kalkmadı mı hocam wise dan ibana para çekme ?
ben 2 gün önce yaptım bu işlemi. Sizlerin söylediği bu durumu hiç yaşamadım ve anlamadım da konuyu ben mi yanlış anlıyorum acaba . İşlem tam olarak şöyle değil mi ? Ben Wise hesabımdan sizin iban adresinize gönderim yapacağım ? Eğer işlem bu ise benim söylediğim gibi sorunsuz olarak yapabilirsiniz.