Wise hesabıma yurtdısından para gelicek, galiba bunu TL çevirip, Türk ibanıma çekemiyorum değil mi arkadaşlar ?

Eğer öyleyse bozdurmam mı gerekiyor, yüzde kaç ile bozum yapıyorsunuz bilgilendirme sağlar mısınız ?