• 01-09-2023, 16:23:40
    #1
    Nasıl bir telefon?
    Genel kullanım için akışkan bir hıza sahip mi?
    oyun çok önemli değil ama yinede oyun oynarken ve oyundan çıktıktan sonra kasma oluyor mu?
    bataryası ne kadar gidiyor?

    Yanıtlayan kişilere şimdiden teşekkür ederim.
  • 01-09-2023, 16:25:35
    #2
    Kurumsal Üye
    izninizle konuyu takip ediyorum, samsung a51 kullanıyorum ancak sanırım a34 özellikleri daha iyiymiş.
  • 01-09-2023, 16:26:36
    #3
    bence 2. el S serisi daha mantıklı olacaktır
  • 01-09-2023, 16:30:43
    #4
    20 gün oldu alalı, telefon hız bakımından çok iyi, bana göre tabi. Oyun oynarken hiç kasma, donma vs olmuyor. Tek özelliği sanırım, kulaklık ve şarj girişleri, diğer telefonlardan farklı. 0 alırsanız, içinden şarj kafası çıkmıyor, ben aldığımda çıkmamıştı, kulaklık ve şarj kafası aldım. Tüm işlerimi rahatlıkla görebiliyorum, oyunlarda öyle.
  • 01-09-2023, 16:31:54
    #5
    y6lm0z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 gün oldu alalı, telefon hız bakımından çok iyi, bana göre tabi. Oyun oynarken hiç kasma, donma vs olmuyor. Tek özelliği sanırım, kulaklık ve şarj girişleri, diğer telefonlardan farklı. 0 alırsanız, içinden şarj kafası çıkmıyor, ben aldığımda çıkmamıştı, kulaklık ve şarj kafası aldım. Tüm işlerimi rahatlıkla görebiliyorum, oyunlarda öyle.
    Evet gördüğüm kadarıyla çoğu kişi memnun hocam.
    Şarj kafasını orjinal ve sitesinden mi alıyoruz? sitelere pek güvenmiyorum
  • 01-09-2023, 16:34:05
    #6
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gördüğüm kadarıyla çoğu kişi memnun hocam.
    Şarj kafasını orjinal ve sitesinden mi alıyoruz? sitelere pek güvenmiyorum
    Şarj kafasını, herhangi bir telefoncudan aldım hocam, hızlı şarj edenlerden. 450 TL para verdim
  • 01-09-2023, 17:49:36
    #7
    Recep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izninizle konuyu takip ediyorum, samsung a51 kullanıyorum ancak sanırım a34 özellikleri daha iyiymiş.
    Kötü yorum neredeyse hiç duymadım hocam, biraz daha araştıracağım ama muhtemelen ben bu telefonu alırım
  • 01-09-2023, 18:37:22
    #8
    Bende A33 kullanıyorum memnunum