Konu
Samsung Galaxy A34 kullanan varmı?
01-09-2023, 17:49:36
#7
adwerd0z1
Recep adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
izninizle konuyu takip ediyorum, samsung a51 kullanıyorum ancak sanırım a34 özellikleri daha iyiymiş.
Kötü yorum neredeyse hiç duymadım hocam, biraz daha araştıracağım ama muhtemelen ben bu telefonu alırım