y6lm0z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 gün oldu alalı, telefon hız bakımından çok iyi, bana göre tabi. Oyun oynarken hiç kasma, donma vs olmuyor. Tek özelliği sanırım, kulaklık ve şarj girişleri, diğer telefonlardan farklı. 0 alırsanız, içinden şarj kafası çıkmıyor, ben aldığımda çıkmamıştı, kulaklık ve şarj kafası aldım. Tüm işlerimi rahatlıkla görebiliyorum, oyunlarda öyle.
Evet gördüğüm kadarıyla çoğu kişi memnun hocam.
Şarj kafasını orjinal ve sitesinden mi alıyoruz? sitelere pek güvenmiyorum