• 01-09-2023, 12:47:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sürekli böyle saçma sapan mesajlar geliyor uzlaşma dosyası dava dosyası bilmem ne dosyası ama hepsi ***********.
    Bunun sonu yokmu anlamıyorum.
    Kim bilir hergün kimlerin cani yanıyor ve yanmaya devam edecek.
  • 01-09-2023, 12:51:21
    #2
    Şikayet ederseniz elbette bulur .
    Şikayet etmek için karakola gidebilir.
    Akabinde savcılığa suç duruyusunda bulunabilirsiniz.

    Ama ikisini de yapmayacağınızı düşünüyorum.
    Hal böyle olunca polisin nasıl haberi olsun
  • 01-09-2023, 12:53:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet ederseniz elbette bulur .
    Şikayet etmek için karakola gidebilir.
    Akabinde savcılığa suç duruyusunda bulunabilirsiniz.

    Ama ikisini de yapmayacağınızı düşünüyorum.
    Hal böyle olunca polisin nasıl haberi olsun

    Ayıp ettin be hocam
  • 01-09-2023, 12:53:46
    #4
    Baktılar ülkede sms atanlar ceza almıyor iyice sapıttı bunlar.

    Bahis reklamı bitmez, sahte uyap dosya kontrol sitesi açıp sms ile e-devlet bilgileri çalmak istemeleri bitmez. Bitmiyor

    Yeni hat satın alınsa bile yine reklamlar bir şekilde geliyor numaralar nasıl yayılıyor bilinmiyor.
  • 01-09-2023, 12:55:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    DenizVARLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktılar ülkede sms atanlar ceza almıyor iyice sapıttı bunlar.

    Bahis reklamı bitmez, sahte uyap dosya kontrol sitesi açıp sms ile e-devlet bilgileri çalmak istemeleri bitmez. Bitmiyor
    bizim bizden başka düşmanımız yok!😁😁😁
  • 01-09-2023, 12:55:50
    #6
    AVANOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ayıp ettin be hocam
    Telefon değil suç duyurusu ve işlem başlatmak yani evrak üzerinde..siz sadece ihbar etmişsiniz o şekilde işlem yürür elbette. Telefonu kapatma ve kamu davası olarak takip eder emniyet

    Siz şahsi dosya açtırın karakola gidip sonra dediğim gibi savcılığa ekstra suç duyurusunda bulunun