Sürekli böyle saçma sapan mesajlar geliyor uzlaşma dosyası dava dosyası bilmem ne dosyası ama hepsi ***********.
Bunun sonu yokmu anlamıyorum.
Kim bilir hergün kimlerin cani yanıyor ve yanmaya devam edecek.
Telefon değil suç duyurusu ve işlem başlatmak yani evrak üzerinde..siz sadece ihbar etmişsiniz o şekilde işlem yürür elbette. Telefonu kapatma ve kamu davası olarak takip eder emniyet
Siz şahsi dosya açtırın karakola gidip sonra dediğim gibi savcılığa ekstra suç duyurusunda bulunun