Sürekli böyle saçma sapan mesajlar geliyor uzlaşma dosyası dava dosyası bilmem ne dosyası ama hepsi ***********.
Bunun sonu yokmu anlamıyorum.
Kim bilir hergün kimlerin cani yanıyor ve yanmaya devam edecek.