AVANOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayıp ettin be hocam
Telefon değil suç duyurusu ve işlem başlatmak yani evrak üzerinde..siz sadece ihbar etmişsiniz o şekilde işlem yürür elbette. Telefonu kapatma ve kamu davası olarak takip eder emniyet

Siz şahsi dosya açtırın karakola gidip sonra dediğim gibi savcılığa ekstra suç duyurusunda bulunun