cok yanacak gibi olursam klimali yere geciyorum ama pek durmayi sevmiyorm bayıyor soguk sicagada gelemiyorm enerjim bitiyor bi ora bi bura yaparak geciriyorum hayatimi
Klima hiç almadığım için keyfini dükkanda çıkarabiliyorum sadece , geçmiş olsun size de sigaranızla.
İnanın aşağı yukarı aynı durum bir şeyler yapmaya kalktığımda anında sıkılıp kapatıyorum daraltı bunaltı üstümden gitmiyor, garip gergin bir dönem çoğunluğun üstünde galiba. En kısa zamanda normale döneriz umarım