cok yanacak gibi olursam klimali yere geciyorum ama pek durmayi sevmiyorm bayıyor soguk sicagada gelemiyorm enerjim bitiyor bi ora bi bura yaparak geciriyorum hayatimi
Klima hiç almadığım için keyfini dükkanda çıkarabiliyorum sadece

, geçmiş olsun size de sigaranızla.
Sadece sıcak diyebilirim.
Bayılmalık tam olarak ama bu aralar rahat.