İnanın aşağı yukarı aynı durum bir şeyler yapmaya kalktığımda anında sıkılıp kapatıyorum daraltı bunaltı üstümden gitmiyor, garip gergin bir dönem çoğunluğun üstünde galiba. En kısa zamanda normale döneriz umarım