• 27-08-2023, 00:20:25
    #1
    Paşa 6. Kattan düştü patilerde kırık ve belde zedelenme var ameliyata almadılar 3 gün durcak dediler bu süreç bölemi ilerliyor
  • 27-08-2023, 00:21:11
    #2
    Geçmiş olsun hocam.
  • 27-08-2023, 00:22:42
    #3
    Veteriner değilim ama bi o kadar tecrübem var. Evet bu prosedür normal. Ya iç kanama riski tamamen bitsin diye bekletirler ya da farklı sebeplerden (Yaş, kronik başka hastalıklar, antibiyotik vs)
  • 27-08-2023, 00:23:16
    #4
    Geçmiş olsun hocam farklı veterinerleri telefonla arayıp sorabilirsiniz 3 gün bekletmek enteresanmış iç kanama var mı vs bakıldı mı?
  • 27-08-2023, 00:24:27
    #5
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam farklı veterinerleri telefonla arayıp sorabilirsiniz 3 gün bekletmek enteresanmış iç kanama var mı vs bakıldı mı?
    Sadece röntgen çektiler
  • 27-08-2023, 00:26:08
    #6
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece röntgen çektiler
    Büyük ihtimalle yapılması gerekeni yapmıştır hocam sonuçta bu işten para kazanıyor ama farklı veterinerlere de sorabilirsiniz 3 gün uzun bir süre
  • 27-08-2023, 00:28:18
    #7
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle yapılması gerekeni yapmıştır hocam sonuçta bu işten para kazanıyor ama farklı veterinerlere de sorabilirsiniz 3 gün uzun bir süre
    Devamlı kalkmak istiyor patilerde kırık var 3 gün nasıl durcak bilmiyoruz
  • 27-08-2023, 00:29:03
    #8
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı kalkmak istiyor patilerde kırık var 3 gün nasıl durcak bilmiyoruz
    Sen farklı bir veterinere daha götür hocam için rahat olsun
  • 27-08-2023, 00:29:11
    #9
    DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veteriner değilim ama bi o kadar tecrübem var. Evet bu prosedür normal. Ya iç kanama riski tamamen bitsin diye bekletirler ya da farklı sebeplerden (Yaş, kronik başka hastalıklar, antibiyotik vs)
    Sadece röntgen çekildi