Konu
Aramızda veteriner varmı ?
27-08-2023, 00:22:42
#3
DostWeb
Veteriner değilim ama bi o kadar tecrübem var. Evet bu prosedür normal. Ya iç kanama riski tamamen bitsin diye bekletirler ya da farklı sebeplerden (Yaş, kronik başka hastalıklar, antibiyotik vs)