Konu
Aramızda veteriner varmı ?
27-08-2023, 00:29:11
#9
Lazraill
DostWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Veteriner değilim ama bi o kadar tecrübem var. Evet bu prosedür normal. Ya iç kanama riski tamamen bitsin diye bekletirler ya da farklı sebeplerden (Yaş, kronik başka hastalıklar, antibiyotik vs)
Sadece röntgen çekildi