DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veteriner değilim ama bi o kadar tecrübem var. Evet bu prosedür normal. Ya iç kanama riski tamamen bitsin diye bekletirler ya da farklı sebeplerden (Yaş, kronik başka hastalıklar, antibiyotik vs)
Sadece röntgen çekildi