• 23-08-2023, 01:33:49
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçinde tutacağına söyle gitsin. Baktın olmuyor gece yine konu açarsın efkarlı şarkı paylaşırsırn. Sonra unutmak için kendini işe verir para kazanırsın.
    Nerden biliyorsunuz diye sormayın.
    keşke bilmeseydik hocam
  • 23-08-2023, 01:34:34
    #20
    bak dostum bence yaz neden mi diye sorarsan söyliyeyim:
    o şuan zaten olmak istiyorsa evet der olmak istemiyorsa hayır.
    ama 1 ay sonra da desen yine bu zamankinden farklı bir cevap almazsın. evetse yine evettir. kısaca kızın seninle sevgili olma fikri gün geçtikçe değişmeyeceğine adım kadar eminim. o nedenle vakit kaybetme ve kendini üzme. evet derse güzel bir ilişkin olabilir, hayır derse kendini toparlamaya bak. hiç değilse 1 ay boşuna kürek çekmiş olmazsın.

    KAZANANCAK ÇOK ŞEYİN VAR! HEDEFE İLERLE!!!!
  • 23-08-2023, 01:34:47
    #21
    hocam bir kızı uzaktan insta hesabıyla vs. tanıyamazsın belki ailesine açık tek hesap o ve kimseyi eklemiyor belki gizliden başka medyaları kullanıyor yani çok ihtimal, en iyisi fazla kafa bulandıramdan git açıl nolcaksa olsun
  • 23-08-2023, 02:01:23
    #22
    Benim sana tavsiyem ve yaşadığım tecrübelerden anlatmak isterim.

    17 yaşıma kadar falan çok uçan kaçan biriydim sporcu olduğumdan başarılar gelince böyle takılma olayları çok oluyordu neyse sonra dedim ciddi ilişki istiyorum birini sevdim ettim falan olduk beni iki kere aldattı ben iki kere affettim(tam anlamıyla salaklık) neyse sonra yine aldattı dedim yeter. sonra hayatıma baktım falan bir kız gördüm ama aynı senin dediğin gibi yani sonra bir şekilde buldum vesaire instagramını ekledim ekledi ama erkeklerden nefret ediyor neyse yazdım hastane gibi bi storyi atmıştı arkadaşı bayılmış gibi bir şeydi bende demiştim ki çok geçmiş olsun bir şekilde yürümem gerekiyor çünkü storyide atmıyor kolay kolay neyse teşekkür etti yazdım görüldü attı. O gece rüyamda gördüm ve bu kız benim evleneceğim kadın olucak dedim.

    Her attığı hikayeyi beğendim vesaire storyi falan atıncada ilk ben görüyordum en son dayanamadı bana yazdı yeter beğeni adam diye onu yazdıktan sonra biraz konuştuk sonra yazmadı yine sonra yine yine derken yavaştan kendimi açtım özgüvenli şekilde tek bir tane erkek arkadaşı yok o derece erkekleri sevmiyor yani o kızla şuan nişanlıyım kardeşim.

    Biraz hikaye anlatmış olabilirim ama özgüvenine güvenmen için yazdım.

    Kesinlikle kendine güven ve kendin ol. Yüz yüzeyken açıklarsan tabi aşırı iyi olur ama yavaş yavaş ilerle pat diye açılma ilk önce konuşmalarınla belli et sonra devamını getir. Eğer zaten onunda bi tık bir şeyi arsa olur. Olmazsada üzülme benim tavsiyem gerçekten istiyorsan peşinden git zaman çünkü kötü ve şunu unutma hiçbir güzellik çabalamadan hayatımıza dahil olmaz. Bu hayatta güzel duygular güzel şeyler için çaba gerekir.
  • 23-08-2023, 02:06:30
    #23
    barisbykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sana tavsiyem ve yaşadığım tecrübelerden anlatmak isterim.

    17 yaşıma kadar falan çok uçan kaçan biriydim sporcu olduğumdan başarılar gelince böyle takılma olayları çok oluyordu neyse sonra dedim ciddi ilişki istiyorum birini sevdim ettim falan olduk beni iki kere aldattı ben iki kere affettim(tam anlamıyla salaklık) neyse sonra yine aldattı dedim yeter. sonra hayatıma baktım falan bir kız gördüm ama aynı senin dediğin gibi yani sonra bir şekilde buldum vesaire instagramını ekledim ekledi ama erkeklerden nefret ediyor neyse yazdım hastane gibi bi storyi atmıştı arkadaşı bayılmış gibi bir şeydi bende demiştim ki çok geçmiş olsun bir şekilde yürümem gerekiyor çünkü storyide atmıyor kolay kolay neyse teşekkür etti yazdım görüldü attı. O gece rüyamda gördüm ve bu kız benim evleneceğim kadın olucak dedim.

    Her attığı hikayeyi beğendim vesaire storyi falan atıncada ilk ben görüyordum en son dayanamadı bana yazdı yeter beğeni adam diye onu yazdıktan sonra biraz konuştuk sonra yazmadı yine sonra yine yine derken yavaştan kendimi açtım özgüvenli şekilde tek bir tane erkek arkadaşı yok o derece erkekleri sevmiyor yani o kızla şuan nişanlıyım kardeşim.

    Biraz hikaye anlatmış olabilirim ama özgüvenine güvenmen için yazdım.

    Kesinlikle kendine güven ve kendin ol. Yüz yüzeyken açıklarsan tabi aşırı iyi olur ama yavaş yavaş ilerle pat diye açılma ilk önce konuşmalarınla belli et sonra devamını getir. Eğer zaten onunda bi tık bir şeyi arsa olur. Olmazsada üzülme benim tavsiyem gerçekten istiyorsan peşinden git zaman çünkü kötü ve şunu unutma hiçbir güzellik çabalamadan hayatımıza dahil olmaz. Bu hayatta güzel duygular güzel şeyler için çaba gerekir.
    ağzına sağlık üstad, çok güzel anlatmışsın.
    birebir aynı durumdayım, ama seninkinden bir tık daha iyi durumum

    Umarım sonu aynı olur, hayırlısı olur.
  • 23-08-2023, 02:15:26
    #24
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağzına sağlık üstad, çok güzel anlatmışsın.
    birebir aynı durumdayım, ama seninkinden bir tık daha iyi durumum

    Umarım sonu aynı olur, hayırlısı olur.
    Tam hikayeyi anlatmadım ama benim durum baya kötüydü ama pes etmedim valla 26 mayıs 2022de evleneceğim kadınsın dedim 15 temmuz 2023de nişanımızı yaptık. Sen sakın ümidini kaybetme bir gün belirle hazır hissettiğin ve açıl kendin ol ama...

    Eğer yakın olursa düğününe gelirim
  • 23-08-2023, 03:39:47
    #25
    Kahve içmeyi teklif et. Yüzyüze bir görüşün sohbetiniz güzel geçerse sohbet ortasında duygularını açıklarsın.
  • 23-08-2023, 03:43:27
    #26
    Yaptığın şeylerin pişmanlığı kolay geçiyorda. Yapmadığımız şeylerin pişmanlığı hiç geçmiyor keşke yapsaydım vs vs.

    Her Zaman Aklında Olur Yaz gitsin ne kaybedersin.
    En fazla red yersin 1-2 gün sonra hayatına devam edersin.
  • 23-08-2023, 07:57:22
    #27
    Eğer ilkokul aşkımla tekrar görüşme fırsatım olsaydı hiç beklemeden açılırdım. Zaten bugüne kadar yoktu, bu saatten sonra ya hep kalsın ya da komple gitsin unutmam kolay olur diye düşünürdüm.