bak dostum bence yaz neden mi diye sorarsan söyliyeyim:
o şuan zaten olmak istiyorsa evet der olmak istemiyorsa hayır.
ama 1 ay sonra da desen yine bu zamankinden farklı bir cevap almazsın. evetse yine evettir. kısaca kızın seninle sevgili olma fikri gün geçtikçe değişmeyeceğine adım kadar eminim. o nedenle vakit kaybetme ve kendini üzme. evet derse güzel bir ilişkin olabilir, hayır derse kendini toparlamaya bak. hiç değilse 1 ay boşuna kürek çekmiş olmazsın.
KAZANANCAK ÇOK ŞEYİN VAR! HEDEFE İLERLE!!!!