Konu
İlişki / Yazmalı mıyım?
23-08-2023, 07:57:22
#27
ahmetkucukonder
Eğer ilkokul aşkımla tekrar görüşme fırsatım olsaydı hiç beklemeden açılırdım. Zaten bugüne kadar yoktu, bu saatten sonra ya hep kalsın ya da komple gitsin unutmam kolay olur diye düşünürdüm.