Eğer ilkokul aşkımla tekrar görüşme fırsatım olsaydı hiç beklemeden açılırdım. Zaten bugüne kadar yoktu, bu saatten sonra ya hep kalsın ya da komple gitsin unutmam kolay olur diye düşünürdüm.