Konu
İlişki / Yazmalı mıyım?
23-08-2023, 03:43:27
#26
YavuzWeb
Yaptığın şeylerin pişmanlığı kolay geçiyorda. Yapmadığımız şeylerin pişmanlığı hiç geçmiyor keşke yapsaydım vs vs.
Her Zaman Aklında Olur Yaz gitsin ne kaybedersin.
En fazla red yersin 1-2 gün sonra hayatına devam edersin.