• 22-08-2023, 02:54:52
    #1
    şuan şahıs şirketim var ama bir gelirim yok 360 lira vergi ödüyorum esnaf kredisini kapatmışlar kullanmadım hiç şuan kazanç sağlamadıgım için boşuna açık yurt dışına gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan türkiye'de bir işe girersem bu şirket lazım olur diye açık tutmak mantıklımı yoksa yeniden açsam iyimi çünkü 5 bine kurdum şuan 10 bin vardır.
  • 22-08-2023, 02:57:37
    #2
    durduk yere bağkur işler sildirmeye uğraşırsınız. Ayrıca çok pahalıya kurmuşsunuz şahıs şirketi kurmak çok basit ve maliyetsiz. Tek dilekçe ile kapatıp tek dilekçe ile geri açabiliyorsunuz zaten bir geliriniz sanet fatura işleriniz yoksa kapatın. Maliyeti şu anda 10 u bırakın 5 bin bile yok.
  • 22-08-2023, 02:58:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan şahıs şirketim var ama bir gelirim yok 360 lira vergi ödüyorum esnaf kredisini kapatmışlar kullanmadım hiç şuan kazanç sağlamadıgım için boşuna açık yurt dışına gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan türkiye'de bir işe girersem bu şirket lazım olur diye açık tutmak mantıklımı yoksa yeniden açsam iyimi çünkü 5 bine kurdum şuan 10 bin vardır.
    Damga vergisi 196 TL siz muahasebeci ile beraber mi 360 TL oduyorsunuz?
  • 22-08-2023, 02:58:25
    #4
    hocam açık olsa daha iyi oluyor devlet kredi veriyor , yıllanmış şirketler daha iyi kredi çekerken.
  • 22-08-2023, 02:58:59
    #5
    🤖 AI Developer
    5000 TL ne masrafı hocam ? Kurulumu bile artık kendiniz yapıyorsunuz gib'den. Sadece muhasebeci gerekiyor.
  • 22-08-2023, 03:02:51
    #6
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan şahıs şirketim var ama bir gelirim yok 360 lira vergi ödüyorum esnaf kredisini kapatmışlar kullanmadım hiç şuan kazanç sağlamadıgım için boşuna açık yurt dışına gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan türkiye'de bir işe girersem bu şirket lazım olur diye açık tutmak mantıklımı yoksa yeniden açsam iyimi çünkü 5 bine kurdum şuan 10 bin vardır.
    eğer genç girişimcin yoksa kapat gitsin boşyere kafanı agrıtma
  • 22-08-2023, 03:07:02
    #7
    yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Damga vergisi 196 TL siz muahasebeci ile beraber mi 360 TL oduyorsunuz?
    196 ödüyorum hocam faizli öyleymiş
  • 22-08-2023, 03:08:03
    #8
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durduk yere bağkur işler sildirmeye uğraşırsınız. Ayrıca çok pahalıya kurmuşsunuz şahıs şirketi kurmak çok basit ve maliyetsiz. Tek dilekçe ile kapatıp tek dilekçe ile geri açabiliyorsunuz zaten bir geliriniz sanet fatura işleriniz yoksa kapatın. Maliyeti şu anda 10 u bırakın 5 bin bile yok.
    2 bine kurmuşumdur sanırım bağkur ödemiyorum ki çalışıyorum
  • 22-08-2023, 03:11:50
    #9
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 bine kurmuşumdur sanırım bağkur ödemiyorum ki çalışıyorum
    Ödemeseniz bile sgk ayrı işler bağkur ayrı işler yani her türlü o bağkur borcu tarafınıza yansır. İşlenmesini istemiyorsanız vergi dairesine gidip sildirmeniz gerekiyor.