şahıs şirketimi kapatmalımıyım
12
●904
- 22-08-2023, 02:54:52şuan şahıs şirketim var ama bir gelirim yok 360 lira vergi ödüyorum esnaf kredisini kapatmışlar kullanmadım hiç şuan kazanç sağlamadıgım için boşuna açık yurt dışına gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan türkiye'de bir işe girersem bu şirket lazım olur diye açık tutmak mantıklımı yoksa yeniden açsam iyimi çünkü 5 bine kurdum şuan 10 bin vardır.
- 22-08-2023, 02:57:37durduk yere bağkur işler sildirmeye uğraşırsınız. Ayrıca çok pahalıya kurmuşsunuz şahıs şirketi kurmak çok basit ve maliyetsiz. Tek dilekçe ile kapatıp tek dilekçe ile geri açabiliyorsunuz zaten bir geliriniz sanet fatura işleriniz yoksa kapatın. Maliyeti şu anda 10 u bırakın 5 bin bile yok.
- 22-08-2023, 02:58:12Üyeliği durdurulduDamga vergisi 196 TL siz muahasebeci ile beraber mi 360 TL oduyorsunuz?Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:02:51eğer genç girişimcin yoksa kapat gitsin boşyere kafanı agrıtmaKelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:07:02196 ödüyorum hocam faizli öyleymişyuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:08:032 bine kurmuşumdur sanırım bağkur ödemiyorum ki çalışıyorumlorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2023, 03:11:50Ödemeseniz bile sgk ayrı işler bağkur ayrı işler yani her türlü o bağkur borcu tarafınıza yansır. İşlenmesini istemiyorsanız vergi dairesine gidip sildirmeniz gerekiyor.Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle