Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 bine kurmuşumdur sanırım bağkur ödemiyorum ki çalışıyorum
Ödemeseniz bile sgk ayrı işler bağkur ayrı işler yani her türlü o bağkur borcu tarafınıza yansır. İşlenmesini istemiyorsanız vergi dairesine gidip sildirmeniz gerekiyor.