Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan şahıs şirketim var ama bir gelirim yok 360 lira vergi ödüyorum esnaf kredisini kapatmışlar kullanmadım hiç şuan kazanç sağlamadıgım için boşuna açık yurt dışına gitmeyi düşünüyorum ama bir yandan türkiye'de bir işe girersem bu şirket lazım olur diye açık tutmak mantıklımı yoksa yeniden açsam iyimi çünkü 5 bine kurdum şuan 10 bin vardır.
eğer genç girişimcin yoksa kapat gitsin boşyere kafanı agrıtma