durduk yere bağkur işler sildirmeye uğraşırsınız. Ayrıca çok pahalıya kurmuşsunuz şahıs şirketi kurmak çok basit ve maliyetsiz. Tek dilekçe ile kapatıp tek dilekçe ile geri açabiliyorsunuz zaten bir geliriniz sanet fatura işleriniz yoksa kapatın. Maliyeti şu anda 10 u bırakın 5 bin bile yok.
2 bine kurmuşumdur sanırım bağkur ödemiyorum ki çalışıyorum