• 20-08-2023, 01:24:37
    #19
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalama 200l yakıt ile 2500 km yol yapıyorum aylık

    O da sanırım km'de 33 kuruş benzin tüketimine denk geliyor.
    330 kuruş olabilir mi hocam, 3 TL yani.
  • 20-08-2023, 06:44:11
    #20
    Binek aracım 12-15 arası yakıyor artık müzelik oldu kendime ödül verdiğimde biniyorum 150cc motor aldım 1.7 2.5 arası yakıyor ne kadar gereksiz yakıt parası harcadığımı fark ettim bir sırt çantama ihtiyacım olan her şey sığıyormuş
  • 20-08-2023, 08:43:41
    #21
    Astra H 1.3 dizel otomatik şehir içi gaza dokunma 100 geçme düz yolda 4,5 litre yoğun trafik de 6 litre klimalı 4 kişi ile max gördüğüm 6.7 litre.Bunun altına yakan yoktur herhalde yada yokuş aşşağı sürüyor 😂
  • 20-08-2023, 09:26:04
    #22
    100km / 15-16 lt yakıt . Ortalama bu şekilde
  • 20-08-2023, 09:32:18
    #23
    3-4 ay önce 500 km uzun yolu 400 tl mazotla gitmiştim (araç 301) buhafta yine uzun yol yapcam unutmazsam bi hesap yapayım
  • 20-08-2023, 09:59:39
    #24
    Birkaç hafta önce klima açık halde 1000 küsür yol geldim.


    Çocuk olduğu için dur kalk ta çok yaptık. 4.8 yaptım.
    1 depo ile diyarbakırdan Ankara’ya geldim. Ama garanti olsun diye yolda tekrar almıştım.
  • 20-08-2023, 10:26:27
    #25
    9L şehir içi, (klima full açık)
  • 20-08-2023, 10:31:56
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şejir dışı 9 10 lt genelde şehir içi 15 16 gibi musso grand dizel
  • 20-08-2023, 10:34:51
    #27
    Bir depo 700 KM / 40 LT gidiyor.