Birkaç hafta önce klima açık halde 1000 küsür yol geldim.


Çocuk olduğu için dur kalk ta çok yaptık. 4.8 yaptım.
1 depo ile diyarbakırdan Ankara’ya geldim. Ama garanti olsun diye yolda tekrar almıştım.